06 January, 2017

Semoga 2017 adalah yang terbaik untuk aku...

As salam
Dear blog,
I know
awal ayat je mesti akan di mulakan dengan
"wah dah bersarang blog"
"wah dah lama tak update blog"
"rindunye nk update blog"
yess sigh.........................................

entah apa yg aku bz sgt pun..
rasa bz la jg..
tp tak sgt  kot
tp entah la
(pang lelaju aku ok....)

dah masuk tahun baru
suasana yang baru
perasaan yang baru
visi yang baru
azam tahun lps fwd tahn ni ditambah rasa sikit supaya lbh mencabar..(sila istiqomah ok)
anak baru????

belum lagi...tp perasaan tu nak sgt cuma ada benda yang aku tak leh cerita dan perlu di secretkan
dahulu......

Imraan dah 5 tahun - dah masuk tadika..kendian la aku story.
dah jadi seorg abang ygalhmdulillah blh di minta tolong untuk uruskan adik



Amni Safiyyah- she almost 2 year 4 month
adik yg kekadang sgt annoying dkt abg dia..hahaha..
bergaduh sesaat berbaik semula
best nye perasaan korang kan..
walaupun gaduh tk smpn dendam pun....
good girl...



so ALHAMDULILLAH untuk tahun 2016

untuk tahun baru
tahun 2017 ni..please be good to me,
to our tiny family...

in sha Allah

Aamiin....

ok
daaa........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.