17 December, 2015

bergumbira dekat taman layang-layang

As salam
Dear blog

Taman layang-layang ni dh lama nk
pegi
tp asyk tetangguh je
asal plan nak pegi hujan plak ptg2
so hari yg nak pegi ni cuaca pun baik
jd moh la anak2 kita pegi berjimba2 dkt taman
layang2 ni
1st time kaki aku jejak kat situ
mmg tk pnh pegi lgsg
selalu lalu je nk pegi umah kak aku
mmg byk giler kereta
double parking pn byk
tp disebbkan nak bg ank-ank aku eppy
jd berkorban la aku (drama queen sgt) hahahaha

gaya model yg ssh nk tgk kamera...masa ni dia tgh buat 'keje' (berak) hahahaha

ini budak paling seghonok dpt main taman...ada tragedi masa main kat sini.....

best giler dapat main belon buih abang....

aku jadi model pegang belon buih imraan....harusss sangaat

posing la aku dgn belon tu....

tegokkk muka budak ni dah jatuh pun ttap muka riang gumbira mcm tak de apa2 berlaku...maknye ni ja konpius

haisshhhh...mmg kuat....

semestinya ssh nk bergambar

abah ngn anak

aku suka gmbr ni....nmpk kuwus sikit...faktor warna baju....(ok puji sendiri bangga sendiri) fine sila lempang aku...hahahah

anak beranak

Sebenarnya kan 2 hari berturut kitaorg pegi taman ni

ye 

betul......balas dendam

sabtu ngn ahad

hr ahd tu prepare botol air nk basuh tgn sebb melekit ngn sabun

gilerrr...hahaha

Add caption
nampak mcm nk hujan
tp still masing2 buat tak heran


dh gelap sgt masa ni...tp ttp main


menci betul...tak sedar yg brooch aku dah jth..jadi tudung mengerbang mcm rmbt kak limah....






bdk bj merah tu pun bukan main sibuk nk main


macam tak de perasaan je tgk buih buih besaq tu


pas tu hujan selebatnya
bertempiaran la km berlari
basah baju seblm nk smpi keta
padan muka kami
ahahahaaa

ok daaa


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.