21 July, 2017

conteng muka...

As salam
Dear blog

conteng muka...
atau
lebih prefer dan cantik dengan panggilan 'make up' muka..

last betul2 aku conteng muka tanpa menunjukan muka aku
yg sebenar adalah pd kejadian kawen aku je..

tu pun dh ptg aku teruih basuh muka..sebb aku dah rimas
even bulu mata pelesu pun aku dah cabut lps blk dr kedai conteng muka
tersebut... *__*

time kejadian tu mata aku dah merah..smpi mak mertua pun tegur nape merah sgt
mata tu..alahai...
potong stim+malu+segan+specchleess.....
mmg nmpk macam mata vampire...

aku jenis yg tak blh sentuh bhgn mata...
kang dia cpt berair dan merah w/pun tak sakit...





nampk tak mmg merah....
bertabah la utk setiap gambar...


nmpk tak...weehhuuuu...beza sgt tanpa make up...
dh ptg aku pun basuh...settle...
so rimas

aku mai keja ja pakai krim+bedak+lipstik+lipbam
yg lain ikut mood...
kalau tetiba tahun tu rasa mood gila nk make up..boh
la sikit eye shadow ngn blusher..
sikit ja la..
lebih2 nnt dh ghuper org lain...
laki aku pun naik heran...

so elaun make up utk aku mmg tak de..
asben aku pun tak beban sangat...
aku lbh prefer pada benda2 lain..
dalaman contohnye
atau
hiasan umah
atau
baju baru tiap2 hari..(sekadar keinginan jer)
atau
kasut baru
wowwwwww...
alangkah heaven nyeeeeeeeeeeee...

ok
tu je..
daaaa....



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.